I Love The Galapagos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu I Love The Galapagos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu

I Love The Galapagos

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Juni 2010 | Ecuador, Quito

Hee hee

Ik heb mijn stage afgelopen vrijdag afgerond! Mijn beoordeling hier was super positief. Nu nog afwachten wat school ervan vind.

Donderdag hadden wij afscheid genomen van onze kindjes waar wij echt een band mee op hebben gebouwd. papa, mama en Kim hebben gezien hoe gehecht de kinderen aan ons waren en wij aan hun.:( Aangezien wij het geld niet aan het gebouw konden besteden hebben wij elk kind een tasje meegegeven met daarin oa rijst, pasta, kleurtjes, papier etc. Op deze manier kunnen de kinderen thuis verder met knutselen.
Ik had hier foto´s van willen maken, maar het afscheid was niet makkelijk waardoor het erbij in is geschoten. Het was echt moeilijk om die kinderen daar achter te laten. Zowel voor de kinderen als voor Lieke en mij. Ik mis ze nu al!
Ook hebben we de kinderen een boekje met al hun kunstwerken en foto´s meegegeven. Ze vonden het echt geweldig.

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de donaties ook namens de kindjes..
Zonder deze donaties hadden wij geen activiteiten op stage kunnen doen. Heel erg bedankt!!

We hadden ook nog wat geld over. Dit hebben we aan een stichting gegeven voor gehandicapte jongeren. Dit wordt gerund door een Nederlandse vrouw. Wij zijn er geweest en ze doen goed werk! We krijgen te horen wat er met het geld gedaan wordt. Mochten jullie meer over deze stichting willen weten hoor ik het wel!

En Zondag was het dan zover.:D Lieke en ik gingen naar de Galapagos. Het was zooo moooii. Echt niet in woorden te beschrijven. We hebben met zeeleeuwen, schildpadden, haaien, roggen en pinguings gezwommen..daarnaast hebben we een hoop andere dieren gezien. We zaten op een klein bootje, maar dit was erg gezellig. We hadden hele leuke mensen op de boot. :D

Hieronder wat foto´s...Ik ontvang ook nog foto´s van andere van onze boot, maar die komen pas over een paar weken.

Morgen komen Kim en Sangam terug van de Galapagos en dan gaan we zaterdag
richting de jungle...

Nog eventjes en het is alweer over:(

  • 11 Juni 2010 - 08:19

    FIJN:

    Ha die Lotte,
    Nog even lekker genieten en dan zit het er helaas op. Je hebt een geweldige ervaring op mogen doen. Die neemt niemand je meer af. Geniet er nog lekker van. Nog fijne dagen en tot gauw!groetjes Frans, Inge, Jelle en Nienke.

  • 11 Juni 2010 - 15:41

    Mama:

    Hoi Lotte,
    heel erg geweldig dat je stage goed afgerond is . Super dat je nog iets leuks voor de kinderen hebt kunnen bedenken. Ik zie zo hun blije gezichtenvoor me. Ja natuurlijk ook even naar het mooie Galapagos.
    Nog veel plezier in de jungle, ha, ha
    liefs mama

  • 11 Juni 2010 - 18:55

    Leny:

    watknap van jou Lotte dat je dat durft je was vroeger zo bang maar heel mooie beelden die je gemaakt hebt groetjes Leny

  • 12 Juni 2010 - 19:26

    Thijs:

    He Lotte, gaaf al die foto's!!! Zeker die van onderwater... misschien moet je papa daarin maar eens les gaan geven... Hopelijk heb je ook zo goed naar je zin in de jungle!!! Tot snel!

  • 13 Juni 2010 - 10:17

    C+g:

    Hoi Lotte

    Wat fijn voor je dat de stage goed beoordeeld werd, nu maar hopen dat je school het ook goed vind, maar dat zal wel.
    Geniet nog even van je laatste dagen en tot ziens.
    Doe Kim en Sangam ook de groetjes

    Liefs uit H'Beek

  • 17 Juni 2010 - 23:56

    Babs:

    WAUW! Geweldig die Galapagos! :D
    Ik zie hier dat het nog maar 5 dagen is voor jullie, wat vliegt die tijd! Nog heel veel plezier de laatste dagen! Ik zie jullie wel weer in Nederland!:)

    x Babs

  • 21 Juni 2010 - 06:15

    Karin En Jan:

    Hoi Lotte. Prachtig. Goede reis thuis. Tomas komt vrijdag naar huis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 21984

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juni 2010

Ecuador

Landen bezocht: