Een paar daagjes in Ecuador! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu Een paar daagjes in Ecuador! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu

Een paar daagjes in Ecuador!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 Januari 2010 | Ecuador, Quito

¡Hola!

De afgelopen dagen heb ik al veel gedaan ben nog niet echt aan rust toegekomen. Lieke en ik hebben een rondleiding door Quito gehad:D en zijn gisteren begonnen met spaanse les.

Dat is echt super zwaar elke ochtend van half 9 tot half 1 1 op 1...en dan krijg ik ook nog huiswerk.
Vanmiddag hebben we boodschappen gedaan en zijn voor het eerst met de taxi geweest. Dat ging goed met ons gebrekkig Spaans.
Ook zijn we al met de bus gegaan, spot goedkoop 25 dollarcent door heel Quito.

Ik zet er wat fotos op van mijn hostel en de stad. Het is moeilijk om die hier op de computer te zetten omdat er maar 1 comp. met een usb-poort is en de computers zijn super vaak bezet.. dus doe mijn best.

Liefs Lotte

Je kunt ook altijd op de site kijken van Lieke mijn reisgenootje haar site is.
liekevdboer.waarbenjij.nu

• 28 Januari 2010 - 22:05

Fabio:

Nou nou leuk joh het te horen dat alles goed gaat daar top leuk dat te horen echt. Hier in
    nederland is het inmiddels weer erg koud geworden en het heeft ook alweer een beetje gesneeuwt brrrrr maar verder gaat het goed groetjes uit het koude arnhem

• 28 Januari 2010 - 22:18

Adrienne:

Hey!
    Ziet er goed uit, lekker uitzicht heb je(en gespierde benen van het bergje op lopen) hihi
    Geniet van het lekkere weer!

• 28 Januari 2010 - 22:23

Carleen:

Oow Lotte!
    Ben zo jaloers op jullie, zou dolgraag in die stad zijn, het ziet er zo mooi uit, wel vermoeiend waarschijnlijk steeds die bergbeklimmingen, maar dat is goed voor je conditie ;)
    Succes met het spaans, en ik volg jullie continu!
    Liefs Xx

• 28 Januari 2010 - 23:21

Lotte Appels:

PS: Het is hier elke dag rond de 25 graden en in de zon voelt het nog warmer aan:D Soms is het wel wat benauwd..maar dat valt wel mee...hebben hier nog maar 1 minuut regen gehad:P
    Hoe warm is het in Brabant?

• 29 Januari 2010 - 08:32

Kim:

Leuke foto's, ziet er mooi uit daar. Succes met je spaase lessen! (je ben er natuurlijk niet om vakantie te houden he... ;))

• 29 Januari 2010 - 08:32

Kim:

Bij ons nog steeds sneeuw en regen. Maar vandaag is het boven 0 !! (3graden om wel te verstaan).

• 29 Januari 2010 - 09:07

Kim Vd Boer:

heej lotje!!!

whaa die fotos zijn mooi (a)

xxx

• 29 Januari 2010 - 10:42

Petra:

Heej Lotte!

Uiteindelijk ben je dan toch goed aangekomen, en dat is toch wel het belangrijkste.
    Hopelijk heb je het goed naar je zin daar en spreek je over een tijdje vloeiend spaans ;)!
    Heel erg veel succes daar!

Liefs,
    Petra

• 29 Januari 2010 - 16:30

Mama En Papa:

ha Lotte,
    beetje hoog he, papa is jaloers op die heuveltjes,(ik niet) Hij zou ze zo af willen fietsen
    xxx mama en papa

• 29 Januari 2010 - 19:28

Thijs:

Hoi lief zusje,
    Wat heb je daar een fantastisch uitzicht zeg! Ook nog mooie foto's maken van de natuur he... van de jungle en zo...!!! Mucho placer! Adios!

• 30 Januari 2010 - 10:36

FIJN:

mooi uitzicht. Geniet er nog maar goed van. En vans studeren wordt je alleen maar wijzer. Straks begint pas het echte werk en dan moet je serieus genoeg zijn. Succes. groetjes, Nienke, Jelle, Inge en Frans

• 30 Januari 2010 - 16:25

Ton En Inez:

Hoi Lotte,
    Wij zitten hier samen met Oma naar jouw verhalen en foto's te kijken.
    Dat vertrek ging niet zonder slag of stoot zeg, maar gelukkig goed aangekomen.
    Je hebt inderdaad een erg leuk kamertje.
    Hopen dat je het daar goed stelt en snel went aan de hoogte daar.
    geniet ook van hetgeen je meemaakt.
    De hartelijke groeten van Oma (zit op mijn mouw te tikken dat ik dat niet mag vergeten) en de groeten van ons natuurlijk.

• 31 Januari 2010 - 09:32

Firts En Loes:

Hoi Lotte,
    Het begin van de reis viel niet helemaal mee, maar zo te horen gaat dat nu wel goed komen.Staks spreek je vloeiend spaans!Geniet er lekker van daar en maak de kindertjes blij.
    Veel plezier.

• 03 Februari 2010 - 11:16

Jaap:

hola hermana menor!!

Prachtig uitzicht!!! en ook een gezellig tuintje.

Hopen dat je daar gewoon tot het einde kan blijven en je stage kan afronden. Morgen heb je dat gesprek dus? Succes in ieder geval. Desalniettemin hoop ik dat je een leerzame avontuurlijke tijd hebt, om nooit te vergeten.

Thuis is het heeeeel gezellig :P Mama zit iedere avond voor de TV met haar vaste ritueel.. eerste soaps, dam misdaad/of ziekenhuis series en X factor of een dramafilm. Papa altijd werk aan het maken en japie altijd achter de computer :D Gelukkig dat het vogeltje nog af en toe fluit.

Hoe gaat het met de spaane cursus? Straks kun je vloeiend Spaans net als je zestientalige broer :S.

gracioso período!!
    Jaapie (vanuit zijn stage in Raamsdonksveer, Nederland)