Morgen! - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Lotte Appels - WaarBenJij.nu Morgen! - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Lotte Appels - WaarBenJij.nu

Morgen!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Januari 2010 | Nederland, Rijen

Na maanden van voorbereiden is het dan eindelijk zover. Morgen ga ik naar Ecuador!:D

We moeten al vroeg richting Brussel, dus wordt weinig slapen vannacht.
Lieke en ik hebben een reis van 21 uur voor de boeg dus genoeg tijd om uit te rusten.

Helaas hebben we geen visum kunnen regelen. We zullen onze toeristenvisum ter plekke moeten verlengen, maar dat komt wel goed;)

Bedankt voor alle lieve cadeautjes en kaarten..!!!

Liefs Lotte

  • 24 Januari 2010 - 10:53

    G+C:

    Leuk nog een laatste berichtje; was de film leuk gisteren? en had je geen last van de sneeuw toen je terug moest??
    We zullen aan je denken morgen en duimen voor een goede reis

  • 24 Januari 2010 - 11:25

    :

    Hee Lotte!

    Het is zover! Goede reis morgen! Het weer zal daar vast beter zijn!
    Ik hou jou/jullie in de gaten hoor!

    x Babs

  • 24 Januari 2010 - 13:08

    Mirjam:

    Goede reis morgen!
    Milou en ik vertrekken morgen ook!
    Spannend :)

    Groetjes Mirjam

  • 24 Januari 2010 - 13:41

    Isabelle:

    Lotte, ik wens je heel veel succes en een goede reis! Ik spreek je vast snel weer! x

  • 24 Januari 2010 - 14:10

    Fabio:

    Hey lotte,

    Nog eventjes en dan is het zover ik hoop dat je een hele leuke tijd hebt en dat je maar heel veel leuke dingen mag mee maken heel veel plezier en laat wat van je horen ok.

    Liefs Fabio

  • 24 Januari 2010 - 15:11

    Gwenny Van Doremalen:

    Hee Meis,

    Heel erg veel succes met de reis, en met de aankomst. Het wordt vast super!

    x gwen

  • 24 Januari 2010 - 15:55

    F I J N:

    Lieve Lotte,

    Het is bijna zover. Spannend joh!
    Een hele goede reis. En hou ons op de hoogte van al je belevenissen.

    groetjes Frans, Inge, Jelle en Nienke

  • 24 Januari 2010 - 16:05

    Kim Vd Boer:

    heej lotte!!! Ik ga jouw zo fucking missen !!! Maar ik hou van je he dat weet je ;) ik wil alle verhalen weten :P

    xxx en een super reis geniet ervan... kiss

  • 25 Januari 2010 - 12:22

    Carleen:

    Lotte!!
    Hopelijk verloopt de reis goed! Onwijs veel plezier daar en we houden contact!!
    Liefs Xx

  • 25 Januari 2010 - 21:46

    Ilse Vania:

    Hee Lotte,

    Nog bedankt voor je berichtje!
    Ik wens jou en Lieke Heel veel plezier tijdens jullie stage en al jullie avonturen!

    We houden contact :-)

    XX Ilse

  • 27 Januari 2010 - 18:36

    Sabine:

    Heej Lotte,
    Jeetje mina wat een gedoe is dat geweest zeg met het visum.. Hoe was de verkenning door de stad daar? Eerste dag goed gegeten? Geniet ervan he! Ik volg je iedere dag ;)
    Veel liefs en een dikke kus Bien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijen

Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 21996

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juni 2010

Ecuador

Landen bezocht: