Papa en Mama op bezoek 2 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu Papa en Mama op bezoek 2 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu

Papa en Mama op bezoek 2

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

11 April 2010 | Ecuador, Quito

Hola!

Zondag tot en met maandag ben ik met papa en mama naar Baños gegaan. We zaten in een super mooi eco-hostel aan water met een vers ontbijt. Vers fruit, verse kruiden en brood:D De eerste dag toen we aankwamen gingen we een wandeling maken. Het was de bedoeling dat we de berg gingen beklimmen en dan over de berg lopen naar het dorp. Eenmaal boven bleken er zwijnen te zijn. Ze leken agressief en wij dachten dat het wilde zwijnen waren, dus wij omgedraaid. Achteraf hoorden we dat ze vastzaten en dat je er zo langs kon lopen. Die avond zijn we in het dorp gaan eten.
De volgende ochtend zijn we naar de watervallen geweest. Eerst zijn we naar boven gelopen in een mini jungle langs de waterval. Dit was echt mooi, speciale bloemen en we zagen een soort van papagaaien. Daarna zijn we doorgegaan naar een andere waterval, waar we een heel stuk naar beneden moesten.
Daar hebben we op een brug gestaan en zijn papa en ik achter de waterval geweest. Dit was echt megamooi. Ik was de vorige keer al gek op Baños, dit is voor mij het mooiste plekje in Ecuador dat ik bezocht heb.
De volgende ochtend zijn we naar de bekende warmwaterbaden geweest. In de baden zit water van de watervallen en wordt opgewarmd door de vulkaan. Toen gingen we weer terug naar Quito.
Woensdag en donderdag heb ik met mijn ouders ontbeten, geluncht en gedineerd. Woensdagmiddag moest ik stage lopen en donderdag ook, maar toen gingen papa en mama mee kijken. De kinderen vonden het geweldig. We gingen slingers met de kinderen maken en papa en mama hielpen mee.
Papa had t-shirts en pennen van Avans geregeld en die hebben we aan de kinderen gegeven. Dit vonden ze super.(Hier zijn ook foto’s van, maar in verband met privacy van de kinderen zet ik deze niet op het internet, de foto’s zal ik wel laten zien als ik weer thuis ben). ‘s Avonds hebben we Lieke mee uiteten genomen in het hostel van mijn ouders. Dat restaurant ging die dag eindelijk open.
Vrijdag was het alweer de laatste dag dat mijn ouders hier waren:(
We hebben samen gegeten en zijn boodschappen gaan doen. ’s Middags gingen we naar het vliegveld, waar we nog wat wilden gaan drinken nadat ze in hadden gecheckt. Helaas mochten ze niet terug naar waar ik stond en was het afscheid dus heel vervelend gelopen.
Gisteren ben ik met Lieke, Sterre en Elise naar Papallacta geweest, daar zijn thermenbaden. Het was groter en mooier dan in Baños, maar het was wel leuk.
Helaas ben ik wel weer verbrand, ondanks het insmeren:(

Ik heb een toptijd met mijn ouders gehad en ben blij dat ze mijn leven en stage hier gezien hebben. Ik moet ook heel hard voor school gaan werken, want ik heb nog maar 8 weken stage voordat ik vakantie heb. En 28 mei komt Kim alweer, dus dan wil ik klaar zijn met mijn opdrachten. Ik ga ze wel missen, maar de tijd vliegt voorbij!! Papa en mama bedankt voor alles!!


Liefs Lotte

  • 11 April 2010 - 16:30

    Kim Van Den Boer:

    heej lotje!
    super leuk dat ik je net ff kon spreken :P de lasagna was trouwens nog een drama om te maken :p uiteindelijk fout gemaakt maar hij zal er vast niet minder op smaken :P Echt ontzettend leuk dat je ouders langs zijn geweest! Aan de foto's te zien had je het wel gezellig ;)

    Ik mis je !!

    xxx

  • 11 April 2010 - 16:40

    Thijs:

    Hey Lotte,

    Ik hoorde van pa en ma dat ze ook een supergave tijd hebben gehad samen met jou! Je moet straks wel zorgen dat je betere foto's maakt met mijn camera;) Succes met je stage de komende tijd!!!

  • 11 April 2010 - 16:52

    Kim:

    Leuk je weer even gesproken te hebben (alleen een beetje jammer dat het beeld en geluid zo slecht was), ik begin echt steeds meer zin te krijgen om te komen. Gelukkig duurt dat nog maar een paar weken ;?
    X Kim

  • 11 April 2010 - 17:51

    Ad:

    Hoi Lotte,
    Had je geen leukere foto van mij uit kunnen kiezen!!!
    x papa

  • 11 April 2010 - 17:56

    Mama:

    Hoi Lotte,
    We hebben het super leuk gehad bij jou en vonden het geweldig wat Lieke en jij daar voor werk/stage doen. We zijn supertrots op jou.
    Wat een overgang van het drukke Quito naar het "stille" en koude Rijen.
    xxx mama

  • 11 April 2010 - 18:18

    Leny:

    ik hoor van papa en mama dat het je goed naar je zin hebt jammer van het afscheid dat is wel even pijnlijk maar de tijd gaat zo hard wel hele mooie foto's we zullen ze straks wel zien als je thuis komt ik zal blij zijn als het zover is doei en een dikke knuffel van ons drieen

  • 11 April 2010 - 19:54

    C+g:

    Hoi Lotte

    Wat leuk en jullie hebben het samen wel gezellig gehad zo te zien.Guus was samen met Thijs naar Schiphol gereden om je ouders op te halen. Zij waren ook enthousiast over hun vakantie. Nu maar weer aftellen tot Kim en Sangam komen.

    Veel succes met je stage.
    Groetjes van ons

  • 11 April 2010 - 20:18

    Nina:

    Hee Lotte!

    klinkt echt weer vet!
    en volgens mij is die waterval echt super mooi!
    en leuk zeg dat je al die kinderen zo creatief bezig laat zijn!

    Xxxjes

  • 20 April 2010 - 10:24

    Paul:

    Ha Lotte, lees al dat je het goed naar je zin hebt daar! Erg leuke foto's ook, gaat wel weer kriebelen bij mij om er weer op uit te gaan...haha. Blijf er vooral van genieten!
    Groeten, Paul

  • 22 April 2010 - 19:11

    Tanja:

    Hoi lot,

    prachtig hoe alles eruit ziet. ik wil ook wel zo'n lekker bad proberen. jasmijn en mabel vinden de armbandjes leuk en hebben ze trots op school laten zien. nog veel plezier en ik kan niet wachten om meer foto's te zien en verhalen te horen. veel plezier met kim in mei. dikke knuf van ons allemaal groetjes tanja

  • 09 Mei 2010 - 19:45

    Ton En Inez:

    Hoi Lotte,

    Je hebt het leuk gehad met papa en mama heb ik al gehoord.
    Leuke foto's hoor en zo te zien hebben ze best genoten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 21990

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juni 2010

Ecuador

Landen bezocht: