Aftellen..! - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Lotte Appels - WaarBenJij.nu Aftellen..! - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Lotte Appels - WaarBenJij.nu

Aftellen..!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

29 November 2009 | Nederland, Rijen

Hola,

Nog iets minder dan 2 maandjes en dan is het eindelijk zo ver. 5 maanden weg het koude kikkerlandje(al begreep ik van mensen die eerder in Ecuador zijn geweest dat het daar ook kou kan zijn:s) Misschien had ik toch beter voor Aruba kunnen kiezen haha.. Neej hoor ik het er super veel zin in.

Ik heb een stage bij 'Casa de la niñez' en ga met Lieke(vriendin/klasgenootje) in een hostel wonen lekker goedkoop:P

Lieke en ik beginnen met een cursus spaans daar 2 dgn na de aankomst en dan 2,5 week lang. We beginnen met onze stage als jullie hier carnaval aan het vieren zijn.

Het enige wat ik nog nodig heb is een visum niet onbelangrijk, maar het gaat moeizamer dan dat ik had verwacht, maar er is een noodplan achter de hand dus het gaat goed komen.:D

Momenteel ben ik druk bezig om mijn stage af te ronden hier in Nederland. Ook voor school moet nog het een en ander ingeleverd en geregeld worden...worden nog 2 stressvolle maanden...dus ik ga na mijn aankomst in Quito(hoofdstad) eerst nog ff lekker tot rust komen haha;)

Liefs Lotte


  • 29 November 2009 - 13:06

    Gwen:

    Spannend Lot!
    Succes met de laatste dingetjes regelen, en het inleveren van alle school opdrachten.
    kuss

  • 29 November 2009 - 15:14

    FIJN:

    Dag Lotte,
    succes met de voorbereidingen. We zien je nog in dit koude (??) kiikerlandje, maar zijn straks wel heel benieuwd naar je avonturen. Spannend, joh. Groetjes,

    Nienke, Jelle, Inge en Frans

  • 28 December 2009 - 16:18

    G En C:

    Hoi Lotte
    Ook wij hebben je site ontdekt!
    Het ziet er spannend uit en wat een uitdaging voor jou, we blijven je volgen

  • 08 Januari 2010 - 16:42

    Adrienne:

    hey!
    2 weken nog maar?? Bij jou gaat t helemaal snel dan! We slaan ons wel door die bibbers heen..
    Tot volgende week!
    Kuss

  • 13 Januari 2010 - 09:34

    FIJN:

    Dag Lotte, spannnnnnnneeeeeennnnnnnnnndddddddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes met de voorbereidingen.

    Nienke, Jelle, Inge, Frans (FIJN)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijen

Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 21998

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juni 2010

Ecuador

Landen bezocht: