De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Appels - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Mei 2010 | Ecuador, Quito

Pff de tijd vliegt voorbij…nog 3 weken stage en dan ga ik alweer naar de Galapagos:D
Nu het hier steeds leuker en gezelliger begint te worden moeten we alweer bijna afscheid gaan nemen.
Dat de tijd snel voorbij gaat betekent ook dat er steeds minder tijd is voor de schoolopdrachten:( Ja helaas, op het begin riep ik heel hard dat dit één grote vakantie was. Maar dat heb ik niet vol kunnen houden tot het einde;)
Afgelopen week heb ik een gesprek gehad met Norbert en 28 mei moet alles ingeleverd zijn en 2 juni heb ik hier mijn eindgesprek. Dat is een richtlijn voor mijn beoordeling. In Nederland(2 dagen na thuiskomst) zal ik officieel beoordeeld worden. Ik ga ervan uit dat ik mijn stage haal natuurlijk en helemaal na de positiviteit van Norbert.
Afgelopen week is hij mee geweest naar stage en hij was super positief. Zowel over de activiteiten als hoe wij met de kinderen omgaan.

Dat het nog 3 weken duurt voordat ik vakantie heb betekend ook dat ik over 3 weken afscheid van ‘mijn kindjes’ moet gaan nemen. Ik denk dat ik hier wel een traantje bij zou laten. Ik ben helemaal gek op de kinderen geworden en zou er best een aantal mee willen nemen naar Nederland. Ik ga de komende 3 weken nog genieten van de knuffel, kusjes en plagerijen van de kinderen.

Vorig weekend ben ik samen met Anke naar een chocolade tentoonstelling geweest. Dit was heel leuk, maar vooral lekker haha. ’s Avonds heb ik met een paar huisgenoten lekkere salade gegeten. Daarna zijn we wat gaan drinken in het uitgaanscentrum en zijn we zondag naar het park geweest om hard te lopen. We hebben het weekend veel voor school gewerkt, dus om onszelf te trakteren zijn we uiteten geweest:D

Afgelopen week stond vooral in het teken van school. Wel hebben we een filmpje gekeken met een aantal van ons en zijn we naar Ladies Night geweest. We hebben besloten om vanaf nu elke woensdag te gaan, omdat we nog maar 3 weken kunnen.
Het is maargoed dat ik op donderdagochtend vrij ben.

Afgelopen vrijdag zijn we wat gaan drinken in de stad en zaterdag zijn Lieke en ik naar het Quilotoameer geweest. Dit is een meer in een krater van een vulkaan.
Het was echt prachtig. We zijn te voet naar beneden gegaan en met het paard naar boven. De paarden liepen langs afgronden, het was daarom wel een beetje eng. Ik vond het vooral zielig voor die beesten.
Het was wel langer bussen dan we dachten. We zijn in totaal iets meer dan 2 uur bij het meer geweest en zijn ’s ochtends om half 7 vertrokken en om iets over 7 ’s avonds waren we thuis.
Zondag zijn Elise, Derek, Lieke en ik naar een voetbalwedstrijd van ‘Liga’ een club in Quito gegaan. Samen met een collega van Derek en zijn familie en vrienden. Het was een wedstrijd tegen een vriendteam, omdat de captain ging stoppen.
Dit was erg gezellig en apart. Hier gooien ze met krantensnippers echt super grappig.

Komende week weer vol voor school werken!! En dan weer een weekend weg:D

Liefs




  • 16 Mei 2010 - 23:05

    Babs:

    Lotte!

    Klinkt weer leuk:D. Oh en ik herken die eind stress, de opdrachten was ik even vergeten haha;).

    Veel plezier weer de komende weken!! Groetjes aan Lieke :) xx

  • 17 Mei 2010 - 16:57

    Thijs:

    Goed bezig Lotte! Dat meer ziet er erg mooi uit, leuk dat je daar geweest bent! Geniet nog maar van het werken met de kinderen en doe nog zoveel mogelijk leuke dingen in je laatste weken daar!!!

  • 17 Mei 2010 - 18:42

    Mama:

    Hoi Lotte,
    fijn dat je het gezellig hebt, jammer dat wij al dat moois hebben gemist. De tijd vliegt zo wel snel voorbij. Geniet nog maar even van alles.
    xxx mama

  • 17 Mei 2010 - 19:28

    Papa:

    Alweer een leuk reisverslag. Goed dat je zo bijna op het einde van de rit nieuwe dingen probeert.

  • 18 Mei 2010 - 19:54

    C+g:

    Hoi Lotte

    Leuk weer nieuws van je te horen.
    Het is bijna afzien, dat je zo hard moet werken voor school, maar gelukkig heb je ook nog tijd voor leuke dingen, dus met dat afzien zal het wel meevallen!?!?

    Veel groetjes
    uit
    Hilvarenbeek

  • 31 Mei 2010 - 20:15

    Kim Van Den Boer:

    Heej lotje nog heel ff en je komt eindelijk terug!!! Hoe laat wil je uit eten gaan :P xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Lotte

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 21984

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juni 2010

Ecuador

Landen bezocht: